تقدیر دستگاه قضایی استان از اقدامات آموزشی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم از اقدامات و فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حوزه آموزشی و پیشگیرانه تقدیر کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقدیر دستگاه قضایی استان از اقدامات آموزشی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم
شناسه : 85479 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه‌ای با حضور کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم و علی زندیه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ذیل کارگروه ایمنی استان برگزار شد.

در این جلسه کاویانی ضمن تبیین دستاوردهای بسیار ارزنده دادگستری و شهرداری قم در کاهش حوادث با عنایت به عملیاتی شدن مصوبات کارگروه استانی، از عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص انجام اقدامات آموزشی و پیشگیرانه در حوزه ایمنی تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه از اقدامات شاخص سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حوزه پیشگیرانه و آموزشی شاخص شامل تدوین و پیگیری اجرای ضوابط ایمنی حریق در اصناف، اماکن تجاری، پاساژها، ادارات دولتی، خصوصی، مراکز درمانی، اقامتی، انتظامی، بانک‌ها، آموزشی و … ، هماهنگی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و انجام اقدامات اساسی در کاهش حریق و حوادث شهر، تدوین ضوابط ایمنی برای شهرک‌های صنعتی در کمیته ایمنی استان، پوشش کامل و پشتیبانی حریق و حوادث تمامی شهرها و شهرک‌های صنعتی استان در مواقع بحران و برگزاری دوره‌های ایمنی و آموزشی برای تمامی واحدهای صنفی، صنعتی، آموزشی، مراکز درمانی، آموزش و پرورش، بانک‌ها، مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و …. تقدیر شد.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرداری قم
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.