بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم

بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری منطقه سه در دستور کار قرار داشته و تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
شناسه : 84193 | انتشار : 03 اردیبهشت 1403 - 12:12   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، با توجه به فرسوده‌شدن برخی از سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها منطقه و همچنین نیاز سریع به مرمت و بازسازی این سرویس‌ها، بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه در دستور کار بوده و در سه‌ماهه ابتدای سال چندین بوستان سطح منطقه مثل بوستان ریحانه، بوستان فدک، بوستان ارغوان، بوستان ولایت، بوستان آبشار و… در حال ایجاد و بازسازی نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌های است.

در این راستا و در فاز نخست که اواخر سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بهسازی ۸ چشمه سرویس بهداشتی بوستان نارون پایان‌یافته و در اختیار مردم قرار گرفته است و بهسازی ۸ چشمه سرویس بهداشتی بوستان نارون از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

با تلاش منطقه سه شهرداری قم، امید است تا پایان نیمه نخست سال جاری تمام نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه بازسازی و مرمت شود.

از سه‌ماهه آخر سال گذشته تاکنون اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف بازسازی، مرمت و ایجاد سرویس بهداشتی‌ها و نمازخانه‌ها در سطح منطقه سه شده است و این اقدام با قدرت تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این اقدامات جهت رفاه حال زائرین و ساکنین این منطقه صورت گرفته و با توجه به اینکه در ابتدای سال با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده خانواده‌ها از فضای بوستان‌ها شاهد حضور حداکثری شهروندان و خانواده‌ها از فضای امن بوستان‌ها خواهیم بود که این اقدامات در زمینه رفاه حال همشهریان و زائرین صورت پذیرفته است.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.