تعریض مسیر دسترسی خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و بلوار کشاورز قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از تعریض مسیر دسترسی خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و بلوار کشاورز شمالی با اعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح با توجه به حجم ترافیک این محدوده، نزدیکی ایستگاه مترو و مشکلات عدیده شهروندان در مسائل ترافیکی اجرا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعریض مسیر دسترسی خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و بلوار کشاورز قم
شناسه : 83694 | انتشار : 16 فروردین 1403 - 21:02   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حجم ترافیک این محدوده، نزدیکی ایستگاه مترو و مشکلات عدیده شهروندان در مسائل ترافیکی، اقدام به اجرای این طرح صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۱۵۵ متر عرصه و ۱۴۰ متر اعیان در دو ملک، تملک شد، خاطرنشان کرد: این تملکات بیش از ۸۵ میلیارد ریال هزینه داشته است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم افزود: اهمیت اجرای این طرح با بهره‌برداری از ایستگاه‌های مترو در آینده‌ای نه‌چندان دور بیشتر به چشم می‌آید و از اهداف اجرای آن می‌توان به کاهش بار ترافیکی محدوده، کاهش تصادفات، ایمنی هر چه بیشتر عابرین پیاده، بهبود سیما و منظر شهری و … اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه املاک واقع‌شده در این طرح به‌صورت ورثه‌ای بوده، که روند قانونی تملک را بسیار طولانی و فرسایشی می‌کرد، ابراز کرد: با تلاش بی‌وقفه همکاران خدوم در واحد املاک، شهرسازی و خدمات شهری منطقه، سعی شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این روند به اتمام رسیده و هم‌اکنون شاهد بازگشایی مسیر هستیم.

ترکمن در خاتمه تصریح کرد: آبادانی، توسعه و پیشرفت هر شهر در گرو تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری است و خوشبختانه این امر در منطقه شش محسوس بوده و امیدواریم با همین روند در سال جدید بتوانیم پروژه‌های عمرانی و خدماتی بسیاری را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار شهروندان محترم قرار دهیم.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.