انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل فصلی و روستایی در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی شهرستان قم از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل فصلی و روستایی در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل فصلی و روستایی در قم
شناسه : 8364 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی وانت با ۳ نفر سرنشین در یکی از روستاهای بخش کهک، مشکوک و ضمن توقیف خودرو، متهمان را برای انجام تحقیقات بیشتر به پاسگاه منتقل کردند.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: در بازدید به عمل آمده از خودرو، یک عدد مدارک تاکسیرانی به هویت معلوم و یک عدد باطری خودروی سنگین کشف شد. 

وی اضافه کرد: مأموران در بررسی های صورت گرفته ضمن شناسایی منزل متهمان پی بردند هر ۳ نفر متهم از سابقه داران حرفه ای اماکن زیارتی، اماکن دولتی و مجتمع های مسکونی و منازل فصلی در سطح استان بودند و اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین نیز داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهمان اعزام و ضمن دستگیری متهمان، یک دستگاه دوچرخه را که برای ارتکاب به سرقت مورد استفاده آنان قرار می گرفت، کشف و توقیف کردند.

سرهنگ جعفریان ابراز داشت: در بازجویی های به عمل آمده، متهمان به ۹ فقره سرقت باطری دستگاه های صوتی و آهن آلات یکی از امامزاده های روستای قلعه چم، سرقت دوربین های مداربسته و دوچرخه در ۲ مجتمع مسکونی شهر پردیسان، سرقت از منازل فصلی و باغات بخش کهک، سرقت آهن آلات از  مرغداری ها، سرقت باطری خودروی سنگین بخش کهک، سرقت از منزل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم، سرقت دستگاه هیلتی از سازمان آب و سرقت مدارک شناسایی و تاکسیرانی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی این پرونده، تعداد ۴ نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.