آیین استقبال از مسافران نوروزی در قم برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: آیین استقبال از زائرین و مسافران نوروزی با حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در ورودی‌های شهر انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آیین استقبال از مسافران نوروزی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 82964 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به همکاری کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری قم با کمیته اطلاع‌رسانی استان در ایام و مناسب‌های مختلف به‌ویژه در ایام پیش رو در ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار داشت: ستاد خبری و استودیوی خبری در این راستا در شهرداری مرکز تشکیل خواهد شد.

وی از به‌روزرسانی سایت قم زائر خبر داد و خاطرنشان کرد: هر مسافر و زائری وارد قم می‌شود، یک پیامک با لینک قم زائر برایش ارسال می‌شود که در این راستا نیازمند همراهی و همکاری بیشتر دستگاه‌ها در به‌روزرسانی سایت هستیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه تیم‌های رسانه‌ای و خبری آمادگی تبیین فعالیت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان هستند، ابراز کرد: متأسفانه علیرغم مصوبات استانی، تنها سازمان میراث فرهنگی برای تدوین بروشور و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ویژه نوروزی همکاری داشته است.

وی با تأکید بر اینکه تورهای روایت پیشرفت با همکاری سازمان فرهنگی همزمان با ایام نوروز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: جشن گل‌ریزان امسال به میزبانی و مشارکت شهرداری قم اجرایی خواهد شد.

کلانترزاده اضافه کرد: آیین استقبال از زائرین و مسافران نوروزی با حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در ورودی‌های شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بنا به دستور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، پروژه‌های فاز ۵ عماریاسر و شهربازی فدک بدون تشریفات در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: محفل قرآنی با حضور ۷۹۸ عضو خانواده ایثارگران شهرداری قم برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم مانند سنوات گذشته به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.