ایجاد سه تقاطع ترافیکی در محور فاز ۵ عمار یاسر

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: همزمان با نزدیک بودن زمان بازگشایی محور فاز ۵ عمار یاسر، سه تقاطع ترافیکی در این محور تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد سه تقاطع ترافیکی در محور فاز ۵ عمار یاسر
شناسه : 82546 | انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اشاره به اجرا و تجهیز همزمان طرح‌های ترافیکی در بلوار عمار یاسر حدفاصل بلوار معلم تا خیابان شهیدان فاطمی اظهار کرد: در این مسیر سه تقاطع ترافیکی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به جانمایی و اتصال سه محور اصلی به بلوار فاز پنج عمار یاسر با هدف کنترل ترافیک و ایمن‌سازی معبر، سه تقاطع همسطح چراغ‌دار تعریف‌شده که سازمان ترافیک در حال اجرای آن است تا همزمان با بازگشایی معبر، رانندگان و شهروندان با ایمنی بتوانند تردد داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این محور بیش از ۸۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر پیش‌بینی‌شده که در کنار نصب بیش از ۲۵۰ تابلوی انتظامی و بیش از ۶ هزار متر طول خط کشی همزمان در حال پیگیری است.

خلیلی ادامه داد: تقاطع بلوار عمار یاسر با بلوار معلم، تقاطع بلوار عمار یاسر با خیابان شهید زین‌الدین و تقاطع بلوار عمار یاسر و شهیدان فاطمی سه تقاطع زمان‌دار در حال اجرا هستند که کمک زیادی به تسهیل در رفت‌وآمد و افزایش ایمنی شهروندان خواهد داشت.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.