توزیع ۱۵۰۰ کیسه‌شن و نمک در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به فعالیت ۲۲۰ نیروی خدمات شهری منطقه همزمان با بارش نزولات آسمانی گفت: ٣٠٠ تن شن و نمک در معابر سطح منطقه و مخازن مخصوص و ١۵٠٠ کیسه‌شن و نمک بین شهروندان توزیع شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۱۵۰۰ کیسه‌شن و نمک در منطقه ۴ قم
شناسه : 82145 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: از آغاز بارش برف در روزهای گذشته، معاونت خدمات شهری منطقه با اتخاذ تمهیدات لازم و با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات، اقدام به برف‌روبی و مسیر گشایی معابر و گذرهای سطح منطقه کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز موج جدیدی از بارش‌های کم‌سابقه که روزهای گذشته شاهد آن بودیم، نیروهای تلاشگر معاونت خدمات شهری با تلاش مستمر و شبانه‌روزی خود، مانع از انسداد معابر اصلی و فرعی این منطقه شدند، گفت: در ۴٨ ساعت گذشته با فعالیت سامانه بارشی و کولاک و برودت هوا، نیروهای خدماتی با آماده‌باش کامل، در راستای تسهیل در تردد وسائط نقلیه شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان، از لحظات نخست بارش برف تاکنون با انجام عملیات سریع و به‌موقع، اقدام به برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر کرده‌اند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به جغرافیای منطقه، عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر تا عادی شدن وضعیت جوی استمرار دارد و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تردد شهروندان در معابر منطقه وجود ندارد و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح کرده تا نسبت به رفع مشکلات مطروحه اقدامات مقتضی صورت گیرد.

اقبالیان خاطرنشان کرد: ٣٠٠ تن شن و نمک در معابر سطح منطقه و مخازن مخصوص و ١۵٠٠ کیسه‌شن و نمک بین شهروندان توزیع گردیده و معابر اطراف تمامی مراکز درمانی و بانک‌ها و مکان‌های عمومی جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان برف‌روبی و نمک‌پاشی صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.