آماده‌باش کامل تیم‌های نظارت و اجرایی فضای سبز قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از زمان بارش‌ سنگین برف تمامی عوامل فضای سبز سازمان، مناطق و کارگران پیمان‌های نگهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش کامل تیم‌های نظارت و اجرایی فضای سبز قم
شناسه : 82139 | انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما از سوی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر اساس داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی، سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و بارش‌های برف و باران ناشی از این سامانه همچنان ادامه دارد که کلیه عوامل در پیمان‌های نگهداری از دو شب گذشته با حضور در عرصه‌های فضای سبز اقدام به برف تکانی و نظافت معابر بوستان‌های پرتردد شهر نمودند.

وی با بیان اینکه باتوجه‌به حجم بالای نزولات آسمانی عملیات برف تکانی امروز هم ادامه داشت ابراز کرد: امشب و فردا نیز این عملیات در بازه‌های زمانی مشخص بسته به میزان بارش صورت می‌گیرد و این عملیات تا پایان زمان بارش‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ضرورت رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان را مطرح کرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم اکیداً از تردد غیرضروری در معابر علی‌الخصوص معابر دارای شیب زیاد خودداری کنند. همچنین از پارک نمودن خودروها در کنار خیابان‌های کم‌عرض و معابر اصلی منتهی به محدوده‌های تفرجگاهی شهری و مسدودنمودن مسیر خودروها به‌ویژه خودروهای امدادی و خدماتی خودداری کنند.

وی در پایان به حجم بالای بارش‌های اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به حجم زیاد بارش برف توصیه می‌گردد از پارک نمودن خودروها و تردد عابران در مجاورت درختان بلند و شکننده مانند اکالیپتوس، زیتون‌تلخ و…خودداری نمایید، همچنین در صورت استفاده از فضای پارک‌ها و بوستان‌ها حفظ فاصله ایمن از درختان مذکور را به همه شهروندان عزیز توصیه می‌نماییم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.