نقش‌آفرینی ۱۲ شهرداری کشور در برگزاری جشن ملی نیمه شعبان

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: حدود ۱۲ شهر در حوزه‌های مختلف آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و خدمات به زائران نیمه شعبان به شهرداری قم کمک می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش‌آفرینی ۱۲ شهرداری کشور در برگزاری جشن ملی نیمه شعبان
شناسه : 82033 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود احمدی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش شهرداری قم برای برگزاری هر چه بهتر جشن بزرگ نیمه شعبان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی خوبی توسط شهرداری قم انجام شده است، مطرح کرد: برنامه‌ریزی امسال در سه سطح و برنامه ویژه برای ارائه خدمات به زائرین، همکاری و مشارکت در افزایش مباحث امنیتی و مدیریت بحران در شرایط ویژه آب و هوایی انجام شده است.

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با بیان اینکه پیش بینی حضور ۵ هزار نفر انجام شده است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی در سه سطح برای این تعداد از زائرین یک اقدام سخت و سنگین است.

احمدی با اشاره به اینکه این موضوع نشان می‌دهد که مجموعه شهرداری قم با جدیت پای کار آمده است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۲ شهر در حوزه‌های مختلف آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و خدمات به شهرداری قم کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت پارکینگ‌ها به خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد کار خوب و جامع شهرداری قم بوده‌ایم.

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به اینکه مراسم نیمه شعبان هر سال درحال تقویت است، یادآور شد: باید زیرساخت‌های پذیرایی از زائرین نیمه شعبان به صورت دائمی باشد و برنامه‌ریزی‌ها نیز در این راستا بوده است.

احمدی با بیان اینکه حداکثر کمک و مشارکت از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، ابراز کرد: در برخی از حوزه‌ها ازجمله آسفالت به اقدامات گسترده‌تری نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه اسکان موقت باید مورد توجه بیش‌تری قرار بگیرد، بیان کرد: بحث‌های ایمنی جمع‌آوری پسماند و … نیازمند زیرساخت‌های دائمی است که باید در این محل ایجاد شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.