بازگشایی فاز ۵ عمار یاسر معطل افتتاح نمی‌ماند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پایان عملیات عمرانی پروژه بزرگ فاز ۵ محور عمار یاسر در روزهای آینده خبر داد و گفت: با دستور شهردار قم به محض پایان عملیات عمرانی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و بازگشایی مسیر منتظر افتتاحیه نخواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی فاز ۵ عمار یاسر معطل افتتاح نمی‌ماند
شناسه : 81765 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده، پروژه بزرگ فاز ۵ محور عمار یاسر را از بزرگترین پروژه‌های شهرداری قم در سال‌های اخیر دانست و اظهار کرد: اجرای این پروژه بیش از ۵۰ سال در دستور کار بوده و از سال ۱۴۰۰ با دستور شهردار قم به‌صورت ویژه تکمیل آن تسریع و شاهد بازگشایی مسیر حدفاصل بلوار معلم و خیابان شهیدان فاطمی خواهیم بود.

وی رویکرد شهرداری قم در بهره‌برداری از پروژه‌های شهری را پایان عملیات عمرانی پروژه‌ها و تکمیل شرایط لازم از جمله مباحث ایمنی دانست و افزود: هیچ پروژه‌ای در شهر قم برای در اختیار شهروندان قرار گرفتن منتظر افتتاحیه نخواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اعلام هزینه اجرای پروژه بزرگ فاز ۵ عمار یاسر با محاسبه به قیمت روز را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با محوریت منطقه هفت شهرداری قم از سال ۱۴۰۰ و با اختصاص منابع مالی به‌منظور تملک املاک باقی‌مانده در مسیر از منابع داخلی شهرداری و همچنین منابع بازآفرینی شهری تسریع شد.

کلانترزاده با تقدیر از شهروندان و دستگاه‌های استانی در همراهی با شهرداری قم، اجرای این پروژه را از خواسته‌های سال‌های گذشته شهروندان دانست و تصریح کرد: طولانی شدن روند اجرای این پروژه در دوره‌های زمانی مختلف مشکلات متعددی را برای ساکنین اطراف این پروژه ایجاد کرده بود که با پایان پروژه امیدواریم شیرینی و حلاوت استفاده از پروژه جایگزین سختی‌های زمان اجرا باشد.

وی کارکرد ترافیکی و حمل‌ونقلی این محور را از وجوه شاخص پروژه به ویژه در دسترسی زائران حرم مطهر و تسهیل تردد شهروندان در هسته مرکزی شهر دانست و گفت: با امتداد این محور تا میدان سپاه محورهای ترافیکی جمهوری اسلامی و عمار یاسر به هم متصل می‌شوند که در توزیع ترافیک و تکمیل دسترسی‌های شبکه معابر بسیار مؤثر خواهد بود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.