برنامه سوم راهبردی عملیاتی شهرداری قم در حال تدوین است

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تدوین برنامه سوم عملیاتی ۵ ساله آینده و برنامه سوم خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس گام دوم انقلاب و سند الگوی پیشرفت با الگوی برنامه‌ریزی راهبردی شهر همگرا و در تراز انقلاب اسلامی تدوین می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه سوم راهبردی عملیاتی شهرداری قم در حال تدوین است
شناسه : 79414 | انتشار : 04 دی 1402 - 11:52   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب استان با شهردار قم، با بیان اینکه مدیریت شهری بیش از ۳۷۰ خدمت و مأموریت در حوزه‌های مختلف دارد، اظهار داشت: این فعالیت‌ها با ۲ هزار و ۸۰۰ نیروی عملیاتی و ستادی و حدود ۳ هزار نیروی پاکبان و باغبان صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری قم تا پیش از سال ۹۴ بدون برنامه راهبردی بود، افزود: در سال ۱۳۹۴، تدوین برنامه جامع، راهبردی و نقشه راه شهر قم آغاز شد و تدوین این برنامه با همکاری مجموعه‌ها و ذی‌نفعان مختلف در شهر صورت گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه جامع شهر به‌صورت ۲۰ ساله و با برش‌های پنج‌ساله در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، کالبدی، فضای سبز و…. در حال اجراست که تحقق برنامه نخست نشان داد که شهر قم نسبت به بسیاری از شهرها و کلان‌شهرها در برنامه‌ریزی و اجرا جلوتر است.

محمدرضاخانی از تدوین برنامه سوم عملیاتی ۵ ساله آینده و برنامه سوم خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند الگوی پیشرفت با الگوی برنامه‌ریزی راهبردی شهر همگرا در تراز انقلاب اسلامی تدوین می‌شود.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
حضور آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.