بسیاری از تصمیمات شهری مبنای پژوهشی دارد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری بسیاری از تصمیمات خود را بر مبنای پژوهش‌های موردنیاز اتخاذ کرده و همکاری هدفمند با مرکز پژوهش‌های شورا بر اساس نیازهای شهر انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بسیاری از تصمیمات شهری مبنای پژوهشی دارد
شناسه : 78941 | انتشار : 21 آذر 1402 - 12:04   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به اهمیت پروژه‌های مطالعاتی در تصمیمات کلان در شهرداری اظهار داشت: باید قبل از تصمیم‌گیری برای اجرای هر پروژه، مطالعات جامعی در خصوص آن موضوع انجام شود.

وی سیاست‌های شهرداری را برای انجام مطالعات جامع موردتوجه قرارداد و افزود: شهرداری قم با همکاری که با مرکز پژوهش‌های شورا دارد بسیاری از تصمیمات خود را بر مبنای پژوهش‌های موردنیاز گرفته و این همکاری به‌صورت هدفمند و بر اساس نیازهای شهر انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ موضوع به‌عنوان اولویت‌ها و نیازهای شهر شناسایی‌شده و برای انجام مطالعات جامع به مرکز پژوهش‌های شورا معرفی و در حال انجام روند اداری آن برای برگزاری مناقصه هستیم.

وی در پایان یادآور شد: یکی از اولویت‌های این لیست توجه به سیما و منظر شهری است که تا پایان دی‌ماه نخستین نشست تخصصی آن در شهرداری برگزارشده و مسائل پیرامون این مهم به‌صورت تخصصی و بومی بررسی می‌شود.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
حضور آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.