اجرای ۱۱۵ هزار متر خط‌کشی در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای ۱۱۵ هزار متر انواع خط‌کشی در سطح شهر خبر داد و گفت: اجرای خط‌کشی دو جزئی به‌صورت طولی، عابر پیاده و خط‌کشی‌های سرد از اقدامات انجام شده در سطح معابر شهر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۱۱۵ هزار متر خط‌کشی در قم
شناسه : 78642 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اشاره به اجرای انواع خط‌کشی‌ها در شهر اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان حمل‌ونقل و ترافیک اجرای خط‌کشی‌های طولی و عرضی در معابر سطح شهر است.

وی افزود: خط‌کشی‌های دو جزئی در سطح معابر و خط‌کشی‌های سرد ازجمله اقداماتی است که در راستای ایمن‌سازی تردد عابران و وسایل نقلیه در سطح شهر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در سال جاری تاکنون، ۸۴ هزار خط‌کشی طولی سرد، ۳۰ هزار متر خط‌کشی دو جزئی طولی و ۵۰۰ مترمربع خط‌کشی دو جزئی عابر پیاده در خیابان‌های مقابل مدارس و تقاطع‌های شهری انجام شده است.

به گفته خلیلی، ۱۰۰ متر از خط‌کشی‌های دو جزئی در تقاطع‌ها و خط ایست تقاطع توحید و دو طفلان مسلم، تقاطع آیت‌الله صدوقی اجرا شده است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد سازمان برای استفاده از رنگ‌های ترافیکی دو جزئی گفت: به این دلیل که این رنگ‌ها ماندگاری بالایی بین سه تا پنج سال دارند، استفاده از آن‌ها در سطح معابر موجب سرویس‌دهی بهتر ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: رنگ‌هایی که ماندگاری بالایی ندارد، الزام تکرار چندباره رنگ‌آمیزی را ایجاد می‌کند که این موضوع موجب مشکلات ترافیکی و هزینه‌های مضاعف است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.