پیش‌بینی افتتاح فرهنگسرای شهریار قم در خرداد ۱۴۰۳

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه فرهنگسرای شهریار هم‌اکنون ۱۲ درصد بوده که پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی افتتاح فرهنگسرای شهریار قم در خرداد ۱۴۰۳
شناسه : 78152 | انتشار : 04 آذر 1402 - 07:34   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا رشیدی‌نژاد با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تکمیل فرهنگسرای شهریار، اظهار داشت: شهرداری در راستای توسعه امور فرهنگی شهر اقدام به تکمیل پروژه فرهنگسرای شهریار با قراردادی بالغ‌بر ۳۵۶ میلیارد ریال کرده که شامل ساختمانی در دو طبقه به مساحت هزار و ۷۶۰ مترمربع با کاربری‌های اداری، ورزشی، آموزشی و آمفی‌تئاتر است.

وی از تحویل زمین پروژه از اواخر تیرماه سال جاری خبر داد و مدت قرارداد را ۱۰ ماه اعلام کرد و افزود: تاکنون خاک‌برداری پروژه، تقویت ستون و دیوارهای بتنی، اجرای کرسی و قلوه ریزی کف، حفر ۴ حلقه چاه، اجرای آرماتوربندی تیرهای سقف تیرچه‌بلوک صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، پروژه هم‌اکنون در حال مقاوم‌سازی سازه اجرا شده و تکمیل ابنیه از قبیل سقف دوم قسمت اداری قرار دارد.

وی هدف اجرای این پروژه را توسعه امورات فرهنگی به‌ویژه در مناطق کم برخوردار ذکر کرد و یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه هم‌اکنون ۱۲ درصد بوده که پیش‌بینی بهره‌برداری آن برای خردادماه سال آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در بوستان شهریار در خیابان کارگر منطقه شش اجرایی می‌شود، اضافه کرد: مهم‌ترین مانع تسریع در این پروژه تملک عرصه پروژه از کتابخانه‌های استان قم بوده که در حال پیگیری هستیم.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.