ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع با امضای شهردار قم تصویب و به تمام مراکز وابسته ازجمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم
شناسه : 77545 | انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با بیان اینکه بنا به دستور شهردار قم شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع ابلاغ‌شده و لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: در راستای اهمیت رضایتمندی و رفع مشکلات شهروندان، شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع به منظور ارتقای سطح کارآمدی و پاسخگویی مدیران، شناسایی موانع احتمالی در کیفیت خدمات‌رسانی و ارزیابی بخش‌های مختلف شهرداری از منظر کیفیت خدمات‌رسانی تصویب و ابلاغ‌شده است.

وی با تأکید بر تسریع در خدمات‌رسانی افزود: این شیوه‌نامه برای تمام مراکز وابسته به شهرداری قم ازجمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کمیته تکریم ارباب‌رجوع در تمام مناطق شهرداری قم اضافه کرد: اعضای کمیته مرکزی موظف هستند تا در راستای ارتقای سطح رضایت شهروندان مشکلات را شناسایی و رفع کنند.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته باید بر عملکرد مدیران، کارکنان ستاد مرکزی و اجرایی کردن این طرح نظارت کنند و پایش مستقیم داشته باشند.

وی تصریح کرد: دوره بازنگری این دستورالعمل یک‌ساله است و کمیته مرکزی تکریم ارباب‌رجوع شهرداری قم موظف است پس از ابلاغ شیوه‌نامه، منشور اخلاقی شهرداری را در ورودی ساختمان‌های اصلی مناطق و سازمان‌ها نصب کند.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.