مخالفت مدیریت شهری با تکمیل مونوریل

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری با احداث مونوریل قم در قالب سناریوی ۶.۸ کیلومتری مخالف است و آن را فاقد هرگونه کارکرد حمل‌ونقلی می‌داند، گفت: اگر مونوریل به سمت شهرک پردیسان ادامه می‌یافت توجیه حمل‌ونقلی داشت، هرچند هنوز نیز نحوه عبور آن از مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) محل بحث است و هزینه‌کرد مبالغ هنگفت برای این پروژه جای ابهام دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مخالفت مدیریت شهری با تکمیل مونوریل
شناسه : 76604 | انتشار : 29 مهر 1402 - 21:32   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در جلسه بررسی مشکلات مونوریل قم که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: اگر مونوریل به سمت شهرک پردیسان ادامه می‌یافت توجیه حمل‌ونقلی داشت، هرچند هنوز نیز نحوه عبور آن از مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) محل بحث است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی افزایش جمعیت منطقه پردیسان با طرح‌های نهضت ملی مسکن، امکان‌سنجی ادامه مونوریل تا این شهرک در دستور شورای اسلامی شهر و شهرداری است، ابراز کرد: هزینه‌کرد مبالغ هنگفت برای آن و تأثیر آن در حل معضلات ترافیکی هنوز برای شهرداری‌ قم جای ابهام دارد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری با احداث مونوریل قم در قالب سناریوی ۶.۸ کیلومتری مخالف است و آن را فاقد هرگونه کارکرد حمل‌ونقلی می‌داند.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.