نقش مؤثر جشنواره مطبوعات قم در ارتقای کیفی تولیدات رسانه‌ای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره مطبوعات می‌تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای کمک کند و گامی در راستای نشاط و پویایی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای استان باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش مؤثر جشنواره مطبوعات قم در ارتقای کیفی تولیدات رسانه‌ای
شناسه : 75598 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیرعلی عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم، اظهار داشت: یکی از رویکردهای برگزاری چنین جشنواره هایی، ایجاد بستر رقابت سالم و موثر بین اهالی رسانه در قالب‌های مختلف خبری و همچنین کمک به شناسایی نقاط قوت و ضعف مطبوعات استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: جشنواره مطبوعات می‌تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمی و‌ کیفی تولیدات رسانه‌ای کمک کند و گامی در راستای پویایی و نشاط مطبوعاتی در رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم با بیان اینکه مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات و مسائل شهروندان از رسالت‌های جامعه رسانه‌ای است، افزود: رسانه‌ها در راستای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انعکاس اقدامات صورت گرفته نیز نقش آفرین هستند و این امر در جهت امید آفرینی به جامعه اهمیت دارد.

عموزاده بیان داشت: رسانه‌های استان قم با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که بواسطه وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و استقرار بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع و همچنین نگاه ویژه ملی به این استان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، قم خاستگاه انقلاب اسلامی است مسئولیت بسیار خطیری بر عهده داشته و سهم قابل تأملی در تولیدات رسانه‌ای دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن دعوت از فعالان رسانه‌ای برای شرکت در این جشنواره بیان داشت: امید است با مشارکت خوب اهالی رسانه و مطبوعات قم شاهد برگزاری جشنواره مطلوبی در این استان باشیم.

خاطرنشان می‌شود سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط قم از سوی خانه مطبوعات استان، با حمایت و همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین همراهی و مشارکت اهالی رسانه این استان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان مهرماه سال جاری است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.