همکاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با قرارگاه مردمی اربعین

مسئول قرارگاه مردمی اربعین در قم گفت: ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ راه‌های ارتباطی قرارگاه مردمی اربعین در قم هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همکاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با قرارگاه مردمی اربعین
شناسه : 74222 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی قربانی کرم در گفت‌وگویی ابراز داشت: با توجه به نزدیکی به‌روز اربعین و حضور صدها هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین در مسیر رفت و بازگشت به کربلای معلی در قم، مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین به‌عنوان راهنمای مسافران و زائران استان انتخاب شده‌است.

وی افزود: به همین منظور در ۱۰ کیلومتری ورود به قم پیامک راهنمای زائر شامل ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ انجام می‌شود.

وی گفت: مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین قم به‌صورت شبانه‌روزی، به راهنمایی و اعزام زائران اربعین حسینی به مراکز و موکب‌های زیرمجموعه این قرارگاه در سطح استان قم مبادرت می‌کند.

قربانی کرم ادامه داد: تاکنون به بیش از ۳ هزار تماس و درخواست تلفنی و ۵ هزار پیام به‌صورت برخط پاسخ داده شده‌است.

گفتنی است طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده در این استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامه‌ریزی شده است. زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغازشده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.

امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده‌است.

همه ثبت‌نام‌های خادمان، مواکب و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود و زائران مراسم اربعین و همشهریان می‌توانند برای آگاهی از تمامی خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.