رشد ۲.۵ برابری بودجه شهرداری منطقه ۴/ ۱۱۵ پروژه در سال جاری اجرا می‌شود

معاون منطقه ۴ شهرداری قم از رشد ۲.۵ برابری بودجه این منطقه با اعتبار ۶۱۶ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا، احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی و خیابان صدوقی است که نقش مؤثری در ترافیک شهری خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد ۲.۵ برابری بودجه شهرداری منطقه ۴/ ۱۱۵ پروژه در سال جاری اجرا می‌شود
شناسه : 73942 | انتشار : 07 شهریور 1402 - 15:38   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد خراسانی در گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولین با مردم که به مناسبت هفته دولت هر شب در یکی از مساجد استان قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: منطقه ۴ شهری قم با مساحت بیش از ۳ هزار هکتار یکی از گسترده‌ترین مناطق شهری قم را تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ برای منطقه ۴، مبلغ ۶۱۶ میلیارد تومان بودجه تصویب شده است، مطرح کرد: این بودجه در قالب ۱۱۵ عنوان پروژه بوده و نسبت به سال گذشته رشد ۲.۵ برابری داشته است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه در تدوین این بودجه به درخواست‌های مردمی توجه شده است، عنوان کرد: مردم از طریق سامانه ۱۳۷ و مراجعه حضوری می‌توانند مشکلات خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه عمده بودجه شهرداری برای فعالیت‌های عمرانی است، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سطح منطقه ۴، احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی و خیابان صدوقی است که این پروژه با اعتباری بالغ‌بر یکصد میلیارد تومان نقش مؤثری در ترافیک شهری خواهد داشت.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.