ضرورت ایجاد مدیریت واحد خدماترسانی در اربعین
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانیثابت در جلسه هماهنگی و برنامهریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: فعالیت و خدمات در این ایام با سایر ایام متفاوت است و یک کار دلی محسوب میشود؛ کار خدمات بسیار سخت است و زحمات بسیاری در پی دارد که از همین جا از تمام این زحمات که با برنامهریزی امکانپذیر است قدردانی میکنیم.
وی یکی از نقاط قوت ستاد اربعین را آسیبشناسی سالهای گذشته دانست و گفت: همه ساله باید نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات بررسی شود تا هرسال خدمترسانی قویتر نسبت به سال قبل از آن انجام شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با تأکید بر مردمی بودن مراسم و برنامههای اربعین تصریح کرد: با وجود پایکار بودن تمام ارگانها، باید جنبه مردمی بودن کار حفظ شود و سازمانها پشتصحنه انجاموظیفه کنند، در ضمن مدیریت واحد باید با مدیریت شهری باشد و همه بهعنوان بازوان شهرداری، این سازمان را یاری کنند.
وی با تأکید بر تلاش همهجانبه برای فراهم کردن آسایش و ایجاد خاطره خوب برای مسافرین ادامه داد: بحث سرویس بهداشتی، حمام و آب جوش و آب خنک، اسکان و تأمین مایحتاج و نیازمندیهای مسافرین از موارد مهم و دارای اولویت است.
وی در پایان بر نظارت بر بوستانها تأکید کرد و گفت: نظارت بر نظم و انضباط بوستانها از سمت معاونت خدمات شهری و نیز حضور ضابطین قضایی در این ایام در بوستانها بسیار مهم و قابلتوجه است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 28 November , 2024