بررسی ایمنی موکب‌ها در ایام اربعین

رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا جمکران، موکب‌ها از چند روز قبل بازدید و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی ایمنی موکب‌ها در ایام اربعین
شناسه : 73681 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم اظهار داشت: در این کمیته دو ماه قبل از دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه‌ریزیهای انجام و بازدیدها از مساجد و موکب‌ها انجام شد.

رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: در این بازدیدها آموزش‌های لازم از جهت ایمنی به موکب‌داران ارائه و شارژ کپسول‌های خاموش‌کننده آتش  نیز انجام شد.

وی با اشاره به حضور کامل موتورسوارها و خودروهای ایمنی در سطح شهر در ایام دهه اول محرم، عنوان کرد: این موضوع برای ایام اربعین نیز به همین منوال ادامه دارد.

زندیه خاطرنشان کرد: در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا جمکران با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، موکب‌ها از چند روز قبل بازدید و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نکات ایمنی به طور ویژه مدنظر بوده و تمام مسائل به طور کامل و جامع در نظر گرفته شده است، به همین منظور شاهد افزایش حضور موتورسواران در بحث ایمنی خواهیم بود.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.