پاسخگویی با سه زبان بین‌الملل به زائران اربعینی در سامانه ۱۳۷

رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم از ارائه خدمات به زائران اربعینی به زبان های عربی، انگلیسی و اردو در سامانه ۱۳۷ شهرداری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی با سه زبان بین‌الملل به زائران اربعینی در سامانه ۱۳۷
شناسه : 73668 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در ایام اربعین حسینی در آماده‌باش کامل قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارشناسانی با ۳ زبان عربی، انگلیسی و اردو در ایام اربعین در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم حضور دارند، ادامه داد: اطلاع‌رسانی مکان‌ها و قرارگاه مردمی اربعین و هدایت زائران به محل‌های اسکان نیز در این ایام به‌صورت گسترده انجام خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم خاطرنشان کرد: کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اقدامات کمیته‌ها را به اداره کل ارتباطات اطلاع دهند تا بتوان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی شود.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات شهری نیز در ایام اربعین به‌صورت ویژه انجام می‌شود، یادآور شد: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، آماده همکاری با حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، اوقاف، قرارگاه مردمی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی است.

نوشته های مشابه
اندیشکده قرض‌الحسنه نقطه عطف تعامل با حوزه‌های علمیه است
بانکداری قرض‌الحسنه احیای امر ائمه معصومین(ع) در زمینه اقتصاد اسلامی است
فعالیت ۱۷ هزار معلم در قم/ ۳۵ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مدارس قم تحصیل می‌کنند
معلمان برگزیده قم تجلیل می‌شوند
لزوم تشکیل ساختار بانوان در شهرداری قم
ضرورت تجهیز آتش‌نشانی قم به نردبان‌های بلندمرتبه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.