لزوم ثبت سند معابر به نام شهرداری

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خواستار ثبت سند معابر به نام شهرداری شد و گفت: در صورت متروکه شدن معبر و یا تغییر کاربری ممکن است کسانی از این شرایط، سوءاستفاده کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم ثبت سند معابر به نام شهرداری
شناسه : 72998 | انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم برگزار شد، از تهیه لیست املاک شهرداری خبر داد و اظهار داشت: با همکاری بین دو دستگاه لیست کاملی از املاک شهرداری در اختیار مجموعه قرار گرفت.

وی با ابراز امیدواری از به‌روز شدن لیست املاک شهرداری از دهه پنجاه افزود: لیست املاک شهرداری به کمک اداره کل ثبت در اختیار شهرداری قرار گرفت و از دهه ۵۰ موردبررسی قرارگرفته است و امیدواریم دوباره این لیست به‌روزرسانی شود تا از املاک بیت‌المال محافظت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خواستار ثبت قانونی معابر به نام شهرداری شد و گفت: در قانون جدید شوارع به نام شهرداری سند نمی‌خورد که در صورت متروکه شدن معبر می‌تواند برای شهرداری مشکلات زیادی را ایجاد کند.

وی تأکید کرد: در صورت متروکه شدن معبر و یا تغییر کاربری ممکن است کسانی از این شرایط سوءاستفاده کنند و بر همین اساس باید مانند روال قبل معابر نیز به نام شهرداری باشد.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.