انعقاد ۱۰ هزار میلیارد ریال قرارداد برای ۶۱ پروژه عمرانی قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از انعقاد بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در ۶۱ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بیشترین قراردادها با ۵۷ درصد فراوانی مربوط به احداث تقاطع، پل، تونل و خیابان بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انعقاد ۱۰ هزار میلیارد ریال قرارداد برای ۶۱ پروژه عمرانی قم
شناسه : 72946 | انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امسال امیدواریم چندین پروژه شاخص که سال‌های است در شهر در حال اجرای بوده به سرانجام برسد.

وی در ادامه انعقاد قراردادهای جدید در سال ۱۴۰۲ را موردتوجه قرارداد و افزود: تاکنون در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۱ قرارداد در بخش‌های مختلف در معاونت فنی و عمرانی منعقدشده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: از تعداد ۶۱ قرارداد، ۲۹ قرارداد در حوزه عمرانی بوده که برای اعتبار آن، بیش از ۷ هزار میلیارد ریال در بودجه سال برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ عنوان قرارداد خرید نیز امسال منعقدشده که درمجموع بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بودجه برای آن مشخص‌شده است.

حلوایی زاده، تعداد قراردادهای حوزه مشاوره را نیز موردتوجه قرارداد و بیان کرد: ۱۶ قرارداد مشاوره و مطالعه نیز در معاونت فنی و عمرانی منعقدشده که اعتبار آن بیش از ۵۹ میلیارد ریال است.

وی درمجموع کل اعتبار قراردادهای منعقدشده در سه حوزه عمران، خرید و مشاوره را عددی بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: بیشترین قراردادها با ۵۷ درصد فراوانی مربوط به احداث تقاطع، پل، تونل و خیابان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: ۱۵ درصد قراردادها نیز مربوط به احداث ساختمان بوده و احداث پارکینگ ۱۲ درصد از قراردادها را به خود اختصاص داده است.

وی درصد قراردادهای مربوط به احداث بوستان و فضای سبز را ۶ درصد عنوان کرد و گفت: قراردادهای مربوط به احداث تأسیسات برقی و مکانیکی نیز ۶ درصد و قراردادهای مربوط به هدایت آب‌های سطحی با کمترین میزان ۴ درصد بوده است.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.