کاهش مراجعات حضوری شهروندان در دستورکار شهرداری و آبفای قم

جلسه مشترک شهرداری قم و شرکت آب‌وفاضلاب استان به منظور تسهیل در فرایندها و صدور مجوزهای به شکل غیرحضوری برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش مراجعات حضوری شهروندان در دستورکار شهرداری و آبفای قم
شناسه : 72921 | انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همکاری‌های فی‌مابین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم و شرکت آب و فاضلاب استان قم در جهت تسهیل در فرایندها و صدور مجوزها به شکل غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه سید ابوالفضل اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و علی مؤمن حجازی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم و بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم حضور داشتند.

در ادامه این جلسه از سامانه تله‌متری شرکت آب و فاضلاب (مرکز مانیتورینگ) بازدید به عمل آمد.

گفتنی است با استفاده از دستگاه‌های تله‌متری، شرکت‌های آب و فاضلاب می‌توانند پارامترهایی نظیر کیفیت آب، میزان آب‌های جاری در سطح زمین، میزان آب‌های عبوری از لوله‌ها، تشخیص نشتی و میزان نشتی در شبکه‌های توزیع را مانیتور کنند و همچنین از دستگاه‌های تله‌متری برای حفاظت از تجهیزات مانند ترانس، پمپ و تله‌متری ایستگاه پمپاژ استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه
کمبود فضاهای آموزشی را با کمک مردم برطرف خواهیم کرد/ تمامی ادارات باید به پنل‌های خورشیدی مجهز شوند
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگویی موفق برای شبکه بانکی است
اندیشکده قرض‌الحسنه نقطه عطف تعامل با حوزه‌های علمیه است
بانکداری قرض‌الحسنه احیای امر ائمه معصومین(ع) در زمینه اقتصاد اسلامی است
فعالیت ۱۷ هزار معلم در قم/ ۳۵ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مدارس قم تحصیل می‌کنند
معلمان برگزیده قم تجلیل می‌شوند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.