ارجاع ۱۳ هزار شهروند قمی به دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که مرتبط با عملکرد دیگر نهادها بوده و شهروندان از طریق این سامانه به دستگاه‌های متولی راهنمایی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارجاع ۱۳ هزار شهروند قمی به دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه ۱۳۷
شناسه : 72676 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری به تماس‌های مرتبط با دیگر دستگاه‌ها و نهادها اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳ هزار و ۹۹۴ تماس مربوط به مجموعه پلیس داشتیم که شهروندان در این بخش راهنمایی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۳ تماس جهت راهنمایی به اداره برق و ۲ هزار و ۲۵۵ تماس راهنمایی به آب و فاضلاب و هزار و ۷۰ تماس ویژه اسکان فرهنگیان و ۶۱۱ تماس مختص اداره راه و شهرسازی داشته‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد: در این مدت برای راهنمایی جهت اداره بهداشت تعداد ۵۵۵ تماس و برای اداره مخابرات نیز ۵۵۱ تماس و ویژه آموزش و پرورش، ۳۵۹ تماس و برای اداره بازرگانی تعداد ۲۶۴ تماس ثبت شده است.

وی بیان کرد: تعداد تماس شهروندان جهت راهنمایی به اداره گاز تعداد ۲۲۲ و اداره پست، ۱۷۷ تماس و اتاق اصناف نیز ۱۱۸ تماس و برای دامپزشکی تعداد ۱۱۴ تماس و ویژه استانداری ۹۷ تماس و اوقاف نیز ۹۳ تماس در این مدت ثبت شد.

نوشته های مشابه
زنگ سلامت در قم نواخته شد
برگزیدگان رویداد رسانه‌ای «یادگار ماندگار حاج شیخ» معرفی شدند
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد
دلم برای شخصیت‌های داستانی‌ تنگ می‌شود/ به مخاطب باج نمی‌دهم
بلاتکلیفی عملیات نوسازی امامزاده بلال سلفچگان
سانسور دیگر موضوعیت ندارد/ شعر ایران فراتر از ترکیه است/ شیفته حسین منزوی هستم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.