حمایت مدیریت شهری از بانوان کنشگر در حوزه فرهنگ

مسئول امور بانوان شهرداری قم با تأکید بر حمایت شهرداری قم از بانوان کنشگر در حوزه فرهنگ گفت: شهرداری قم نسبت به ظرفیت بانوان در جامعه آگاهی داشته و از بانوان کنشگر در این حوزه حمایت می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حمایت مدیریت شهری از بانوان کنشگر در حوزه فرهنگ
شناسه : 72526 | انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زهرا کرمانی با تأکید بر رشد و توانمندسازی زنان جامعه، اظهار داشت: امروز توجه به دختران و زنان از اولویت‌های کشور بوده و تبع آن شهر قم نیز نسبت به این موضوع دغدغه‌مند بوده و برنامه‌هایی را تدوین می‌کنند.

وی، زنان کشور را نوک پیکان دشمنی غرب دانست و افزود: در این برهه از زمان نباید زنان متعهد ساکت بنشینند و همه‌کسانی که در حوزه زنان فعال هستند باید به میدان آمده و با مشارکت و هم‌افزایی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

مسئول امور بانوان شهرداری قم تأکید کرد: برای حل مشکلات دختران و بانوان در جامعه، شهرداری‌ها می‌توانند نقش فعال و تأثیرگذاری را ایفا کنند و شهرداری قم نسبت به این ظرفیت در شهرداری آگاهی داشته و به سمت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این حوزه حرکت می‌کند.

وی، کنشگری زنان در حل مشکلات را مهم خواند و تصریح کرد: حضور زنان در کارهای فرهنگی لازم و قابل ارزش بوده و شهرداری و مدیریت شهری از گروه‌های کنشگر فرهنگی زنان و دختران حمایت می‌کند.

کرمانی، سپس کنشگران فعال در شهر قم را موردتوجه قرارداد و گفت: در شهر قم گروه‌های خلاق زیادی در حوزه زنان با مدیریت زنان و دختران فعال هستند که نشان از ظرفیت و توانمندی دختران شهر قم دارد.

وی استفاده از سرای محلات را برای کار گروه‌های فرهنگی و کنشگران مناسب خواند و خاطرنشان کرد: سرای محلات به‌عنوان نخستین محل حضور دختران و بانوان می‌تواند در هدایت آن‌ها به مساجد و کانون‌های قرآنی تأثیر زیادی داشته باشد.

مسئول امور بانوان شهرداری قم اضافه کرد: سرای محلات برای جذب قشر خاکستری جامعه بسیار کمک‌کننده بوده و نباید از ظرفیت فرهنگی این مکان‌های تحت مدیریت شهرداری غافل باشیم و بستر مناسبتی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در میان این افراد است.

وی در پایان از حمایت شهرداری قم از مساجد و مراکز فرهنگی خبر داد و گفت: امروز یکی از اولویت‌های مهم شهرداری اجرای برنامه‌های فرهنگی با مدیریت کنشگران و فعالان حوزه فرهنگی و زنان و خانواده است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.