اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ۱۵ بوستان قم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است و در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان این شهر صورت می‌گیرد که بخشی از آن‌ها در خصوص عفاف و حجاب است
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ۱۵ بوستان قم
شناسه : 71639 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم، اظهار داشت:‌ ۴۵ سازه فرهنگی شهر با موضوع حجاب و عفاف و زیست عفیفانه است که نشان از اهتمام شهرداری به گسترش فضای معنوی در قم دارد.

وی ادامه داد: موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است و در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان این شهر صورت می‌گیرد که بخشی از آن‌ها در خصوص عفاف و حجاب است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر با ارتباطاتی که با محلات و مساجد داریم،‌ تلاش بر آن است که مساله حجاب و عفاف از طریق هماهنگی با نهادهای فرهنگی دنبال شود و سازمان فرهنگی شهرداری قم نیز تمام همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

وی با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف گفت:‌ اجتماع بانوان قمی به مناسبت حجاب و عفاف، امروز برگزار خواهد شد که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این اجتماع توسط ارگان‌های مختلف به‌ویژه شهرداری انجام شده‌است.

به گفته طباطبایی‌نژاد، امسال هفت میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر به قرارگاه‌های فرهنگی اجتماعی اختصاص یافت.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.