تالار فرهنگ و هنر پذیرای زائران امام راحل می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های فرهنگی و هنری همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در تالار فرهنگ و هنر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تالار فرهنگ و هنر پذیرای زائران امام راحل می‌شود
شناسه : 69639 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدرضا شاه‌مردی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: قم یکی از سه شهر زائرپذیر کشور است و وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و نزدیکی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) باعث شده این شهر از موقعیت خاصی در پذیرایی از زائران امام راحل برخوردار باشد.

وی از آمادگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای میزبانی و پذیرایی از زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در تالار فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران مرقد امام راحل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر برپا می‌شود و غرفه‌ کتابت اشعار امام خمینی(ره) و غرفه کودک و نوجوان به منظور برگزاری مسابقه نقاشی و آشنایی کودکان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی فعالیت خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: اهدای کتاب و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است.

شاه‌مردی خاطرنشان کرد: همچنین از ظرفیت تالار فرهنگ و هنر برای اقامه نماز و استراحتگاه زائران مرقد امام خمینی(ره) استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.