هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» همزمان با دهه کرامت در شهرداری قم آغاز شد و مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری پاسخگوی بیش از ۳۰ تماس شهروندان در موضوعات مختلف خدماتی، فنی، ترافیکی و.... بود.
آغاز هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در قم
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در راستای پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه مدیران ارشد شهری در ارتباط با شهروندان قمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، وارد هفتمین دوره اجرایی خود شد.
در نخستین برنامه این طرح، امروز مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم پاسخگوی مستقیم و بدون واسطه با مردم و شهروندان بود.
در این برنامه مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری پاسخگوی بیش از ۳۰ تماس شهروندان در موضوعات مختلف خدماتی، فنی، ترافیکی و…. بود.
https://shahr20.ir/?p=69203
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 29 November , 2024