توزیع ۱۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع ۱۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر، شوارع، پروژه‌ها و... در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۱۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم
شناسه : 67389 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به فعالیت‌ها در حوزه توزیع آسفالت در شهر قم اظهار داشت: در سال گذشته ۹۸ درصد آسفالت درخواستی تولید و توزیع شد که این عدد حدود ۱۵۰ هزار تن آسفالت بوده است.

وی، میزان توزیع آسفالت به تفکیک مناطق، مرکز و سازمان توسعه و عمران برای پروژه‌های عمرانی را موردتوجه قرار داد و افزود: بیشترین توزیع آسفالت مربوط به منطقه ۶ با بیش از ۱۷ هزار تن و کمترین در منطقه هفت به علت مساحت کم و مرکزیت در شهر با ۳ هزار و ۷۳۶ تن آسفالت بوده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، حجم آسفالت مورداستفاده توسط شهرداری مرکز را بیش از ۲۳ هزار تن دانست و گفت: ۱۲ هزار و ۸۲۵ تن از این حجم آسفالت مربوط به احداث خط پرسرعت اتوبوس و بیش از ۱۰ هزار تن برای نوسازی مدارس در حیاط‌های مدارس توزیع‌شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت نیز توسط سازمان توسعه و عمران برای اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر استفاده‌شده است، اضافه کرد: در منطقه یک ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن، منطقه دو ۱۱ هزار و ۱۶۲ تن، منطقه سه با ۱۵ هزار و ۹۹۶ تن، منطقه چهار با ۱۵ هزار و ۶۰۴ تن، منطقه پنج با ۱۱ هزار و ۵۸۱ تن و در منطقه هشت ۹ هزار و ۴۵۷ تن آسفالت توزیع‌شده است.

به گفته خانه‌زاد یزدی، منطقه سه با ۱۲۸ درصد، بیشترین درصد درخواست و دریافت آسفالت را داشته است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.