راهنمایی تلفنی زائران در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم بهصورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام سال گفت: با تمهیدات در نظر گرفتهشده این سامانه در ایام نوروز بهصورت فوقالعاده در حال ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان و زائران خواهد بود.
وی، آمار پاسخگویی این سامانه تا روز سوم فروردینماه را بیش از ۳ هزار تماس عنوان کرد و افزود: راهنمایی زائران و مسافران، اسکان فرهنگیان و ثبتنام تورهای قمگردی ازجمله موضوعاتی بود که در ایام نوروز بهصورت ویژه مورد پاسخگویی در این سامانه قرارگرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم، همچنین ثبت موضوعات دیگر ازجمله نظارت بر خطوط اتوبوسرانی، نظافت و پاکسازی معابر را از دیگر موضوعات درخواستهای ثبتشده در این سامانه دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی در روزهای اول و دوم فروردینماه، بخشی از درخواستهای شهروندان نیز مربوط به موضوع آبگرفتگی معابر بوده است.
کلانترزاده، همچنین آمار تماسها و درخواستهای ثبتشده در روز ۲۹ اسفند را نیز ۱۲۴۰ تماس اعلام کرد و گفت: در ایام پایانی سال با توجه به تکاپوی شهروندان قبل از آغاز سال نو و حضور زائران و مسافران و همچنین برنامههای مختلف نوروزی، حجم فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری نیز افزایشیافته و درخواستهای شهروندان نیز به همین دلیل شاهد رشد بوده است.
وی، سامانه ۱۳۷ را تنها مرجع راهنمایی تلفنی زائران و مسافران بهصورت شبانهروزی در قم دانست و ادامه داد: اطلاعات سایر دستگاههای استانی نیز برای ارائه به زائران و مسافران در بانک اطلاعاتی این سامانه درجشده است تا بتوانیم پاسخگویی کاملی به نیازهای زائران و مسافران داشته باشیم.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Wednesday, 15 January , 2025