نوسازی مبلمان بوستان‌های قم در آستانه نوروز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نوسازی، بهسازی و رنگ‌آمیزی مبلمان و تجهیزات پارکی بوستان‌های قم در آستانه نوروز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نوسازی مبلمان بوستان‌های قم در آستانه نوروز
شناسه : 66277 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به نوسازی، بهسازی و رنگ‌آمیزی مبلمان و تجهیزات پارکی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای بهسازی و تجهیز فضای سبز شهری برای ایام نوروز و استقبال از بهار، یکی از مواردی که در برنامه کاری و دستورالعمل‌های کاری فضای سبز شهری است، نصب، تجهیز و تعمیر و نوسازی و بهسازی و رنگ‌آمیزی تجهیزات و مبلمان های پارکی و وسایل ورزشی و کودکان است.

وی با بیان اینکه این کار در برنامه کاری فضای سبز قرار گرفته است خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی سالیانه سازمان، این کار در حال انجام بوده تا در ایام نوروز بتوانیم خدمات مناسبی را به شهروندان و زائرین ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به گستردگی مجموعه امکانات و فضاهای سبز شهری تصریح کرد: همکاری خوبی بین سازمان پارک‌ها و زیباسازی در سطح شهر اتفاق افتاده و تقسیم‌کار صورت گرفت تا بتوانیم با سرعت و کیفیت مناسب این کار را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: این عملیات در قالب دو پروژه در دو سازمان پارک‌ها و زیباسازی با هزینه بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.