جدول تعرفه عوارض شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ منتشر شد

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از انتشار جدول تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شهروندان قمی می‌توانند برای پرداخت بدهی‌های خود به قیمت امسال تا پایان اسفندماه به شهرداری قم مراجعه کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدول تعرفه عوارض شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ منتشر شد
شناسه : 64667 | انتشار : 30 بهمن 1401 - 15:47   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: پس از ابلاغ قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها توسط مجلس شورای اسلامی و به دنبال آن تدوین و ابلاغ دستور العمل این قانون توسط وزارت کشور، عناوین تعرفه عوارض و بهای خدمات در تمام شهرداری‌ها یکسان سازی شد.

وی با اشاره به الزام قانونی مدیریت شهری برای تامین درآمدهای شهرداری‌ بر اساس همین قانون گفت: دفترچه جدید تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری قم نیز با همین چارچوب تدوین شد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ادامه داد: برای تدوین این دفترچه جلسات متعددی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم و همچنین کمیسیون تلفیق تشکیل شد چرا که این دفترچه برخلاف سال‌های گذشته تنها شامل اصلاحات نبود بلکه عناوین به طور کلی از ابتدا نگارش و تدوین شد.

وی با اشاره به تدوین این دفترچه در قالب ۲۰ ماده گفت: تمامی ابلاغ‌های وزارت کشور درباره توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، پروانه‌های صنفی، قانون جوانی جمعیت و توجه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مورد توجه قرار گرفت.

به گفته وی افزایش نرخ تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری قم در این دفترچه بر مبنای قوانین و دستورالعمل‌های بالادستی لحاظ شده است.

وحیدنیا تاریخ اعمال تعرفه عوارض و بهای خدمات جدید شهرداری قم را ابتدای سال آینده دانست و افزود: شهروندان قمی می‌توانند برای پرداخت بدهی‌های خود به قیمت ۱۴۰۱، تا پایان اسفندماه به شهرداری قم مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.