مدیرکل بیمه سلامت قم خبر داد

۱۷۴میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی قم از بیمه سلامت پرداخت شد

شهر بیست/ مدیرکل بیمه سلامت قم گفت: 174 میلیارد ریال مطالبات سال گذشته مراکز و مؤسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان پرداخت شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۷۴میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی قم از بیمه سلامت پرداخت شد
شناسه : 6295 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت قم، محمدرضا فخاریان قمی روز شنبه در گفت و گویی افزود: با پیگیری های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و اختصاص بودجه مربوطه به این اداره کل، بخشی از مطالبات سال ۹۷ مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت شد.

وی بیان کرد: تاکنون ۷۸ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستانی‌های دولتی و ۳۸ میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد، پرداخت و مبلغ ۳۹ میلیارد ریال به بخش خصوصی و چهار میلیارد ریال نیز در پرداخت خسارت متفرقه بیمه شدگان هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت قم با بیان اینکه طبق قانون از زمان تحویل اسناد، اداره کل بیمه سلامت ۲ ماه فرصت دارد تا نسبت به پرداخت هزینه اسناد اقدام کند،‌ ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم پرداخت به مراکز تشخیصی و درمانی استان را به نقطه مطلوب برسانیم.

فخاریان قمی اضافه کرد: بیمه سلامت در حوزه دارویی نیز کوشیده است با کاهش معوقات بخش قابل توجهی از طلب داروخانه‌ها و مراکز دارویی و شرکت های دارویی را پرداخت کند.

وی ادامه داد: در سال جاری با تخصیص انجام شده، مطالبات آذرماه ۹۷ مراکز و موسسات دولتی دانشگاهی و بقیه مراکز و موسسات طرف قرارداد نیز به طور متوسط یکماه پرداخت شده است.

فخاریان قمی در ادامه به لزوم تعامل مثبت اداره کل بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز و موسسات طرف قرارداد استان تاکید کرد و گفت: حاصل این تعامل و هم اندیشی باعث شده است که خدمات حوزه سلامت بدون توقف و در بهترین شکل ممکن در قم به بیماران و بیمه شده گان ارائه شود.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
جانمایی سه ایستگاه متروی قم در منطقه یک/ خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
تشریح جزئیات بودجه عمرانی شهر قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.