چهارمین دوره آموزش شهروندی فضای سبز در قم برگزار می‌شود

چهارمین دوره‌ آموزش شهروندی فضای سبز در قم به محوریت «پرورش زعفران»، «بام و تراس سبز»، «ساخت تراریوم»، «پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی» و «تربیت مربی فضای سبز» برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهارمین دوره آموزش شهروندی فضای سبز در قم برگزار می‌شود
شناسه : 57617 | انتشار : 14 شهریور 1401 - 17:41   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره‌ آموزش شهروندی فضای سبز اظهار داشت: این دوره‌ها با اعطای مدرک معتبر از مهر ماه آغاز می‌شود.

وی گفت: این دوره‌ها با عنوان «پرورش زعفران» در چهار ساعت آموزشی، «بام و تراس سبز» در چهار ساعت آموزشی، «ساخت تراریوم» در ۲ ساعت آموزشی، «پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی» در ۱۶ ساعت و «تربیت مربی فضای سبز» در ۱۲۰ ساعت برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند از تاریخ ۸ تا ۱۵ شهریور ماه با ارسال کلمه «نارون» به سامانه ۳۰۰۰۱۳۹۷ ثبت‌نام کنند و در صورت استقبال شهروندان تمدید خواهد شد.

به گفته او، هدف از برگزاری این دوره‌ها همکاری بیشتر شهروندان به عنوان همیار فضای سبز در زمینه حفظ و نگهداری از محیط سبز پیرامون خود است.

جوادیان بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر دغدغه شهروندان نسبت به حفظ فضای سبز در شهر افزایش چشم‌گیری داشته است و توسعه چشم‌گیر عرصه‌های سبز در شهر مستلزم این است که شهروندان همیار و همکار شهرداری برای نگهداری از عرصه‌ها باشند.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.