بیشتر پروژه‌های نیمه‌کاره قم تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: به‌جز برخی پروژه‌های شاخص مانند فرودگاه و مونوریل، سایر پروژه‌های نیمه کار قم در کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیشتر پروژه‌های نیمه‌کاره قم تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 57294 | انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۴۰ پروژه مدیریت شهری قم در پروژه کهکشان غدیر اظهار داشت: نظام مسائل اصلی استان قم در مباحث مختلف به‌صورت دقیق شناسایی و احصا شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، ادامه داد: بعد از افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌کاره عمرانی، کلنگ پروژه‌های جدید استان به زمین زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه قابل بهره‌برداری قم در هفته دولت حدود یک هزار میلیارد تومان از آن مختص به مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: افزون بر یک‌سوم آن در حوزه سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی بوده است.

معتمدی با تأکید بر اهمیت مسئله سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی، عنوان کرد: برای تأمین منابع پایدار توسعه و رشد شهری هیچ راهی جز حمایت از بخش خصوصی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم یادآور شد: شهرداری قم عملکرد قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری داشته و هم‌اکنون بسیاری از کلان‌شهرهای کشور عملکرد خود را با اقدامات شهرداری قم مقایسه می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به وفاق و اتحاد بین مسئولان استانی و شهرداری، اضافه کرد: شرایط مطلوبی برای خدمت‌رسانی و توسعه همه‌جانبه قم به وجود آمده است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.