تحقق ۷۰ درصدی درآمد شهرداری قم در ۴ ماه نخست سال ۱۴۰۱

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تحقق ۷۰ درصدی درآمد بودجه امسال شهرداری در چهار ماه نخست سال خبر داد و گفت: بیشترین درآمد شهرداری از عوارض ساختمانی، اعمال ماده ۱۰۱ و سهم شهرداری ناشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحقق ۷۰ درصدی درآمد شهرداری قم در ۴ ماه نخست سال ۱۴۰۱
شناسه : 56863 | انتشار : 02 شهریور 1401 - 17:00   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به تصویب بودجه ۴ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومانی شهرداری قم برای سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: تنظیم این بودجه به‌منظور هماهنگی بین درآمدها و هزینه‌های شهرداری و همچنین توسعه متوازن در شهر است.

وی، اولویت‌های موردتوجه در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و افزود: تقویت حمل‌ونقل عمومی، مدیریت بهینه پسماند، افزایش زیرساخت شهر هوشمند، افزایش بهره‌وری، محرومیت‌زدایی، توسعه زیرساخت‌های نشاط اجتماعی ازجمله اولویت‌های تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم، تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۱ را ۷۰ درصد دانست و ابراز کرد: تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال ۷۰ درصد بوده و امیدواریم تا پایان سال و با توجه به اجرایی شدن قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها از شهریورماه، به تحقق ۱۰۰ درصدی و یا بیشتر دست پیدا کنیم.

وحیدنیا در پایان بیشترین درآمد شهرداری را مربوط به حوزه عمران و ساختمان دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین درآمد شهرداری از عوارض ساختمانی، اعمال ماده ۱۰۱،  و سهم شهرداری ناشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.