بررسی افزایش کیفیت خدمات به مسافران
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیر راهداری و حمل و نقل جادهای استان از پایانه مرکزی مسافربری قم اظهار داشت: این بازدید به منظور برنامهریزی جهت افزایش سطح خدمات به زائرین و مسافرین صورت گرفت و با دیدار چهره به چهره با پرسنل حمل و نقل پایانهها و مسافرین، انتقادات و پیشنهادات آنها شنیده شد.
به گفته مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم، تمهیدات لازم و برنامهریزیهایی جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی پیشبینی و مقرر شد تا در جلسات مطرح و به جمعبندی نهایی برسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگیهای لازم فی مابین سازمان پایانههای شهرداری قم و اداره کل حمل و نقل استان قم درخصوص ارائه خدمات بر مسافرین و نحوه برخورد با شرکتهای متخلف صورت گرفت.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 4 February , 2025