تأکید هادی ساعی بر توسعه ورزش بانوان در قم

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه قم یکی از استان‌های پرافتخار در تکواندو است و هم‌اکنون حدود ۶ هزار نفر به‌صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند، گفت: توسعه ورزش بانوان در کشور مطلوب است و نباید استان قم در این زمینه از استان‌های دیگر عقب بماند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید هادی ساعی بر توسعه ورزش بانوان در قم
شناسه : 54815 | انتشار : 26 تیر 1401 - 21:03   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، هادی ساعی در دیدار با دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، اظهار داشت: به هر اندازه که در ورزش سرمایه‌گذاری شود از هزینه درمان و آسیب‌های اجتماعی کاسته خواهد شد.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: ظرفیت شهرداری‌ها در توسعه ورزش بیشتر از ادارات کل ورزش و جوانان بوده و شایسته است از امکانات و ظرفیت مجموعه مدیریت شهری بیشترین استفاده برای توسعه ورزش قهرمانی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه بسترسازی فعالیت رشته تکواندو در دو شهرستان کهک و جعفرآباد از نیازهای آتی این رشته ورزشی در قم است، ابراز کرد: توسعه ورزش بانوان در کشور مطلوب است و نباید استان قم در این زمینه از استان‌های دیگر عقب بماند.

ساعی یادآور شد: قم یکی از استان‌های پرافتخار در تکواندو است و هم‌اکنون حدود ۶ هزار نفر به‌صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه قم یکی از فقیرترین استان‌های کشور از نظر برخورداری از سرانه‌های ورزشی است، گفت: افزایش سرانه‌های ورزشی ارتباط مستقیمی با شکوفایی استعدادهای نهفته دارد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان با قدردانی از همکاری و همراهی‌های شهرداری قم در توسعه ورزش همگانی اضافه کرد: درخواست فدراسیون تکواندو از مجموعه مدیریت شهری قم بسترسازی جهت توسعه رشته ورزشی تکواندو در محلات پراستعداد شهر قم است.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.