نقش مهم مشارکت‌های مردمی در توسعه شهر

مدیرکل تشخيص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: عوارض نوسازی به عمران شهری اختصاص داشته و شهروندان با پرداخت آن به شهرداری برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در شهر کمک می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش مهم مشارکت‌های مردمی در توسعه شهر
شناسه : 53472 | انتشار : 23 خرداد 1401 - 19:30   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا در جشن بزرگ شهر یاران که در میدان آستانه برگزار شد، با اشاره به اینکه عوارض نوسازی و عمران شهری که شهرداری دریافت می‌کند، صرف خدمات شهری، فضای سبز، احداث پارک‌ها و شوارع هزینه می‌شود، اظهار کرد: این عوارض به عمران شهری اختصاص داشته و شهروندان با پرداخت آن به شهرداری برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در شهر کمک می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری در قانون وظایفی داشته که بیش از ۳۷۰ مورد است، گفت: شاخص این وظایف ایجاد و نگهداری فضای سبز، احداث معابر و پل‌ها و… است که داشتن شهری زیبا، پاکیزه و مطلوب حاصل زحمات همکاران در مجموعه مدیریت شهری است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص نحوه هزینه کرد این عوارض قطعاً در افزایش مشارکت مردم اثرگذار است و ما اگر به دنبال رشد و توسعه متوازن شهر هستیم، باید بدانیم در صورتی حاصل می‌شود که مشارکت و همدلی شهروندان در پرداخت عوارض بیشتر باشد.

نوشته های مشابه
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
جشنواره روایت جهاد استان قم تمدید شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.