تحویل بیش از ۲ هزار شیء به‌جای‌مانده در تاکسی‌های قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تحویل بیش از دو هزار شیء به‌جای‌مانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی این سازمان خبر داد و گفت: تقریباً یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده‌شده که در این بین اقلامی مانند گوشی موبایل و طلا نیز بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحویل بیش از ۲ هزار شیء به‌جای‌مانده در تاکسی‌های قم
شناسه : 52547 | انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت ثبت مشخصات و تأیید صلاحیت رانندگان برای تردد و جابه‌جایی مسافران، اظهار داشت: رانندگان تاکسی علاوه بر گزینش‌های اخلاقی و انجام تست‌های مختلف، دوره‌های مهارتی زیادی را نیز طی کرده و تمام مشخصات آن‌ها در سامانه تاکسیرانی ثبت است.

وی از تحویل بیش از دو هزار شیء به‌جای‌مانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی سازمان مدیریت بر تاکسیرانی خبر داد و افزود: تقریباً یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده‌شده که در بین این اقلام موبایل، طلای ۸۰ میلیون تومانی و حتی کلید خانه نیز بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: جابه‌جایی مسافر و بار در سطح شهر طبق قانون بر عهده شهرداری بوده و ما بیشترین نظارت را برای ایمنی مسافر و بار اعمال می‌کنیم و نسبت به این امر حساسیت‌های زیادی داریم.

وی یادآور شد: امروز بیش از ۸ هزار تاکسی در قالب تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم در سطح شهر فعال هستند که شهروندان می‌توانند با خیال راحت از این تاکسی‌ها استفاده کنند و سازمان در تلاش است اپلیکیشن موبایلی برای استفاده راحت‌تر شهروندان از تاکسی‌های بی‌سیم را نیز راه‌اندازی کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.