معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبر داد

خدمت‌رسانی جوانان هلال احمر به بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در قم

شهر بیست/ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از بهره مندی بیش از 12 هزار 800 مسافر و زائر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی جوانان هلال احمر به بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در قم
شناسه : 5093 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با تشریح فعالیت‌های جوانان هلال احمر در اجرای نوزدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، اظهار کرد: در ۱۰ روز نخست از اجرای این طرح بیش از ۱۲ هزار ۸۰۰ نفر از ۲۸ اسفند تا نهم فروردین به پست‌های ثابت و سیار طرح ملی مراجعه کرد و از خدمات متنوع هلال احمر بهره مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ پست ثابت و سیار و سحاب در طرح نوروزی ایمنی و سلامت در استان قم مشغول ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: فعالیت‌های جوانان در این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۷۵ نفر روز از اعضای جوان داوطلب در بخش برادران و ۲۷۲ نفر روز خواهران در این طرح ملی به صورت داوطلبانه مشارکت داشته‌اند، افزود: امسال نیز در اجرای این فعالیت‌ها در بخش‌های فرهنگی و آموزشی و اطلاع رسانی با دستگاه‌های خدمت رسانی همکاری و هماهنگی مطلوبی داشتیم که از جمله آن می‌توان به همکاری با ستاد اقامه نماز استان قم و نهادهای فرهنگی، همچون شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، میراث فرهنگی و شهرداری قم اشاره کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: تا روز نهم فروردین ماه سال جاری ۶۶۴ نفر از خدمات خیمه نماز نوزدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استفاده کرده‌اند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.