جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم

شهر بیست/ جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله 5 میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق از یک دستگاه کامیونت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف محموله ۵ میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم
شناسه : 5080 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، صیاد درویشی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان قم در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز، به یک دستگاه کامیونت «ایسوز» که از جنوب کشور به مقصد پایتخت در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود: راننده بار خود را سپر ضایعاتی خودرو اعلام کرد ولی در بررسی صورت گرفته مشخص شد، کامیونت فاقد بارنامه است و در آن، انواع کالاهای قاچاق شامل ۳۷۷ طاقه پارچه، ۲۶۴ تخته پتو، ۱۵۹ عدد کلاه مخصوص جوشکاری و ۲۴ دستگاه ترازوی دیجیتال در پشت سپرهای ضایعاتی جاسازی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۵ میلیارد ریال است، بیان داشت: کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز به مراجع قضائی استان معرفی که در نهایت با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

درویشی هشدار داد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.