معاون دانشگاه علوم پزشکی قم:

۱۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در قم پلمب شد

شهر بیست/ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در طرح نوروزی نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی که از 20 اسفندماه 97 آغاز شده است، 18 مرکز متخلف در این استان پلمب شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در قم پلمب شد
شناسه : 5069 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حسن ایزانلو افزود: تاکنون سه هزار و ۸۸۲ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی توسط کارشناسان مرکز بهداشت در استان قم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها ۱۴ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و همچنین هشت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف از گردونه خارج و معدوم شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تاکنون سه هزار و ۴۸۹ مورد سنجش بار میکروبی در واحدهای صنفی از سطوح و ابزار کار و مواد اولیه صورت گرفته است.

ایزانلو افزود: همچنین ۲ هزار و ۷۳ مورد کلرسنجی از واحدهای تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی از جمله هتل ها و مهمانسراها انجام شده است.
در طرح نوروزی ۹۸ مرکز بهداشت قم که تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد، ۱۹ اکیپ بر مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی نظارت دارند.

از ابتدای سال گذشته تا ۲۰ اسفندماه ۹۷، ۹ هزار و ۱۶۳ مورد نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در قم انجام و این نظارت‌ها منجر به کشف و معدوم سازی بیش از ۳۴۴ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد و همچنین پلمپ ۲۰۳ واحد متخلف شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.