پیش‌بینی ۳۰ اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان به آرامستان بهشت معصومه

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: برای تسریع در رفت‌وآمد شهروندان به آرامستان بهشت معصومه(س)، ۳۰ دستگاه اتوبوس و ۸۰ دستگاه تاکسی از ایستگاه مطهری جهت ارائه سرویس به شهروندان پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی ۳۰ اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان به آرامستان بهشت معصومه
شناسه : 49142 | انتشار : 25 اسفند 1400 - 20:00   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی به برنامه‌های شهرداری قم در روزهای پایانی سال و به‌ویژه پنج‌شنبه آخر سال اشاره کرد و اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر نیاز داریم مشکلات سنوات گذشته در پنج‌شنبه آخر سال ازجمله مشکلات شدید ترافیکی و عبور و مرور و همچنین پارک خودروها مورد توجه قرار گیرد.

وی مهم‌ترین اقدامات را موردبررسی قرارداد و افزود: استقرار اکیپ‌های راهور در نقاط مشخص و هماهنگ با حراست جهت برقراری نظم و جلوگیری و رفع مشکلات و گره‌های گرافیکی، تأمین و نصب نیوجرسی در نقاط مشخص و به تعداد موردنیاز و همچنین استقرار عوامل موتوری سازمان آتش‌نشانی در نقاط مشخص‌شده ازجمله اقداماتی بوده که برنامه‌ریزی‌شده است.

وی از تردد ۳۰ دستگاه اتوبوس به بهشت معصومه(س) خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای تردد  ۳۰ دستگاه اتوبوس جهت جابه‌جایی شهروندان و مراجعین از و به بهشت معصومه(س) انجام‌شده و استقرار ۸۰ دستگاه تاکسی از ایستگاه مطهری جهت ارائه سرویس به شهروندان هماهنگ شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ادامه داد: همچنین تأمین ۳۰ نفر نیروی خدماتی و فضای سبز در روز ۵ شنبه جهت کمک به پرسنل سازمان، هماهنگی لازم برای استقرار اورژانس جهت مواقع بحرانی و امداد به شهروندان انجام‌شده است.

وی از تشکیل اتاق مدیریت بحران خبر داد و تأکید کرد: اتاق مدیریت بحران با حضور نماینده همه ارگان‌های مرتبط در سازمان تشکیل‌شده و بازدید میدانی و تبادل‌نظر بین تمامی نمایندگان نیز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.