کارگاه کتابت به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی کارگاه کتابت به مناسبت نیمه شعبان با همکاری مسجد مقدس جمکران و انجمن خوشنویسان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه کتابت به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار می‌شود
شناسه : 48023 | انتشار : 05 اسفند 1400 - 20:06   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد از برپایی کارگاه کتابت به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: برپایی این کارگاه در ادامه کارگاهی است که سال گذشته با حضور جمع زیادی از هنرمندان و خوشنویسان قمی برگزار شد.

وی با اشاره به جریان‌سازی برپایی کارگاه‌های خوشنویسی در تولید محتوای دینی و معرفتی تصریح کرد: کارگاهی که سال گذشته در این زمینه برپا شد، در تولید محتوا و همچنین جریان سازی پیرامون مناسبت آیینی نیمه شعبان بسیار اثرگذار بود.

طباطبایی‌نژاد با تأکید بر تجربه موفق سال گذشته در برپایی کارگاه خوشنویسی و کتابت، عنوان کرد: این کارگاه به‌صورت یک‌روزه برگزار خواهد و زمان و مکان نهایی آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای قم در هنر خوشنویسی خاطرنشان کرد: قم یکی از قطب های اصلی خوشنویسی در سطح کشور است و هنرمندان خوشنویسی قم جایگاه بالایی در عرصه بین‌المللی دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در پایان با تاکید بر اینکه پیوست هنر با مفاهیم دینی از اهداف برپایی این نمایشگاه است، یادآور شد: بعد از برپایی کارگاه کتابت، برگزاری نمایشگاه و ساخت مستندی در این خصوص کلید خواهد خورد.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.