اعطای تسهیلات حمایتی به مشاغل فرهنگی و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از انتشار فراخوان اعطای تسهیلات حمایتی به کسب‌وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعطای تسهیلات حمایتی به مشاغل فرهنگی و هنری
شناسه : 47986 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این خصوص اظهار داشت: به منظور جذب حداکثری اعتبارات جزء ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، موضوع شیوه‌نامه اجرایی برنامه حمایت از تولید و اشتغال، این فراخوان مشمول افراد دارای مجوز فعالیت در رسته‌های مختلف کسب و کار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مشاغل که شامل، کسب و کار‌های منتخب رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال، رسته کسب و کار‌های نشر فرهنگی، رسته کسب و کار‌های خدمات هنری از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به‌ازای تعهد هر اشتغال بیمه‌شده، ۱۵۰ میلیون تومان با بهره ۱۲ درصد واگذار می‌شود.

وی افزود: رسته‌های کسب و کارهای منتخب رسانه‌ای و تولید محتوایی دیجیتال شامل (خدمات و تولید روایی و خلاق، بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، برناممه‌نویسی، گرافیک دیجیتال، تولید محتوای خبری، فعالیت‌های انتزاعی، مدل‌سازی و مفهوم‌سازی کسب و کار رسانه‌ای، تاسیس و مدیریت کسب و کار رسانه‌ای، مطبوعات و نشریات کاغذی)، رسته کسب و کارهای نشر فرهنگی (موسسات و مراکز فرهنگی و دینی، امور نشر – تالیف،ترجمه، طراحی، تصویر گری، صفحه‌آرایی، نمایه‌سازی و…)، چاپ و بسته‌بندی – ویراستاری، کاغذسازی، حروف‌چینی و …، رسته کسب و کارهای خدمات هنری شامل (طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی اسباب‌بازی و…. ، مد، لباس و اسباب‌بازی، دینی و آیینی، گسترش هنرهای نمایشی، گسترش امور سمعی و بصری (سینما و …)، و گسترش هنرهای تجسمی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: افراد واجد شرایط می‌توانند ضمن مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها، نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه و تحویل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.