پیشرفت ۹۰ درصدی احداث بلوار شهید صادقی در قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث بلوار شهید صادقی در این منطقه، گفت: این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی به‌زودی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۹۰ درصدی احداث بلوار شهید صادقی در قم
شناسه : 47156 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت احداث بلوار شهید صادقی در منطقه یک شهری قم اظهار داشت: این پروژه یکی از محورهای شریانی و با هدف تکمیل رینگ ترافیکی شهر و کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر احداث‌شده است.

وی با بیان اینکه احداث بلوار شهید صادقی در مراحل پایانی خود قرار داد و یادآور شد: برای صرفاً عملیات عمرانی این پروژه تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است که با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی به‌زودی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر اینکه این محور به طول هزار و ۱۶۰ متر و با عرض مسیر ۴۵ متری انجام‌شده است، تصریح کرد: ۵۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تملک برای احداث این بلوار صورت گرفته است.

وی قیمت روز زمین این پروژه مهم شهری را بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: ۱۳ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان برای عملیات زیرسازی و آسفالت و ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عملیات جدول‌گذاری و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه روشنایی شده است.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.