آغاز نخستین دوره جشنواره هنری «ماه» در قم

نخستین دوره جشنواره هنری «ماه» در بخش دانش‌آموزی شروع به کار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز نخستین دوره جشنواره هنری «ماه» در قم
شناسه : 47019 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، پیمان حیدری دبیر جشنواره، ضمن اعلام شروع به کار اولین دورۀ جشنوارۀ هنری ماه در بخش دانش‌آموزی، گفت: مؤسسه آموزش‌عالی هنر و اندیشۀ اسلامی با نگاه به اهمیت و جایگاه هنر در نشر معارف والای الهی و انسانی و ظرفیت‌های عظیم و استعدادهای ارزشمند نهفته در میان دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری جشنوارۀ هنری ماه و ایجاد فضایی برای مشارکت خلاق و پویا در جهت شناخت و بارورکردن استعدادهای هنری این مقطع و آشنایی آنان با اساتید و هنروران صاحب تجربه، کرده است.

مدیر ادارۀ فرهنگی دانشجویی مؤسسه آموزش‌عالی هنر و اندیشۀ اسلامی افزود: این جشنواره با همکاری و همراهی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم در اولین سال فعالیت در رشتۀ «عکاسی با موبایل» با موضوع «شهر من» آثار هنری دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ دوم را می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: این آثار به صورت دو مرحله‌ای توسط پنج‌تن از اساتید برجستۀ عکاسی استان داوری می‌شود و در نهایت، بیست اثر در چهار رتبه برگزیده شده و به تمامی آثار برگزیده لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا می‌شود. همچنین آثار برگزیده همزمان با اختتامیۀ جشنواره در نمایشگاه عکس «ماه» به نمایش گذاشته خواهد شد.

حیدری همچنین افزود: در راستای مهارت‌افزایی دانش‌آموزان نسبت به ابعاد فنی و هنری عکاسی شهری با موبایل و شرکت در جشنواره، ورکشاپ های عکاسی در دو سطح برای مربیان پرورشی مدارس استان و همچنین دانش‌آموزان توسط اساتید رشتۀ عکاسی مؤسسۀ آموزش‌عالی هنر و اندیشۀ اسلامی اجرا می‌شود.

دبیر جشنوارۀ هنری ماه اعلام کرد: فراخوان جشنواره منتشر شده و دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن ۱۴۰۰ از طریق سامانۀ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند. داوری آثار از اول اسفندماه آغاز شده و نتایج نهایی همزمان با مراسم اختتامیه در روز ۲۳اسفند مصادف با روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(علیه‌السلام) اعلام می‌شود. نمایشگاه آثار برگزیده نیز در همین روز آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.